Opći uvjeti poslovanja

Ovo nije kasičan webshop, već je više katalog. Larix Plus d.o.o. je veleprodaja, stoga prilikom kupnje željene svjetiljke molimo vas da navedete točan kontakt broj ili email kako bismo vas kontaktirali za ostale informacije. Račun ne možemo izdati bez vašeg OIB-a, stoga vas moramo kontaktirati za taj podatak. Svi vaši podaci su zaštićeni i neće biti dijeljeni s nekom trećom stranom.

Za artikle kojih trenutno nema u ponudi obratite nam se na info@larix.hr. Sve cijene su informativnog karaktera i podložne su promjenama, a iskazane su za avansno plaćanje (gotovina) u Hrvatskim kunama i uključuju PDV. Sve cijene iskazane su isključivo za kupovinu putem webshop-a i mogu se razlikovati od cijena u drugim prodajnim centrima.

Trudimo se dati što bolji i točniji opis i sliku. Unatoč tome, ne možemo garantirati da su svi navedeni podaci i slike u potpunosti točni. Ne odgovaramo za eventualne pogreške nastale u opisu proizvoda, greške prilikom štampanja te promjene cijena.

Načini plaćanja

Banke:

Zagrebačka banka d.d.
IBAN: HR2123600001102719854

Raiffeisenbank Austria d.d.
IBAN: HR0624840081107294623

Addiko Bank d.d.
IBAN: HR5625000091101495453

Plaćanje je moguće jednim od sljedećih načina:

1.) Općom uplatnicom, virmanom ili internet bankarstvom prije dostave

KORISNIK: Larix Plus d.o.o.
OIB: 11726361485
IBAN: jedna od ponuđenih banaka (vidi popis iznad)
MODEL: 00 i upišite broj ponude-predračuna
– kod plaćanja općom uplatnicom, virmanom ili putem Internet bankarstva molimo Vas da navedete u opisu plaćanja INTERNET KUPOVINA i broj narudžbe

2.) Pouzećem prilikom preuzimanja

Plačate kuriru iznos za naručeni paket.

NAPOMENE:

(1) Dostava je besplatna za iznose kupnje iznad 500,00 kn. Do navedenog iznosa trošak dostave snosi kupac i isti iznosi 36,25 kn.
(2) Priliom vaše narudžbe s dobavljačem provjeravamo dostuponost proizvoda. Ukoliko traženi proizvod imamo na našoj zalihi, isti će biti dostavljen kupcu u roku od 2-3 radna dana. Ukoliko je proizvod na zalihi kod našeg dobavljača, isti će biti dostavljen kupcu u roku od 3 do 7 radnih dana, osim ako drugačije nije obavješten kupac preko emaila, ukoliko proizvod nije na zalihi kod dobavljača, za isti se čeka do 15 radnih dana, no u tim slučajevima prvo ćemo vas obavijestiti (subota, nedjelja i neradni dani isključeni).
(3) Robu na našu zalihu povlačimo jednom tjedno (svakog petak). Stoga, stavka 2. ove napomene u nekim slučajevima može i povećati rok isporuke.

Povrat i reklamacije

“Sukladno čl. 10 ZZP, Larix Plus d.o.o. (www.rasvjeta.larix.hr) vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na email info@larix.hr“

Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira ide u ovlašteni servis na pregled. Proizvode u trgovini ne mijenjamo prije nego ih pregleda ovlašteni servis. Proizvode u trgovini nećemo ispitivati na osnovnu funkcionalnost niti ćemo detektirati kvar na licu mjesta.

Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnesti direktno u ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas, nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne odlučujemo o tome da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.

Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od preuzimanja kupljene robe. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara:

(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
(4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Nedostatak postoji:

1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara:

(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
(4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat­ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci:

(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci:

(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
(2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
(3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
(4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

Privatnost podataka

Politikom privatnosti Larix Plus d.o.o., štiti privatnost svojih klijenata i iskazuje brigu za njihove osobne podatke tragom Opće EU Uredbe o zaštiti osobnih podatka 2016/679/EZ (Uredba) i Zakona o provođenju Opće EU uredbe o zaštiti osobnih podataka. Politikom privatnosti Larix Plus d.o.o. obvezuje se obrade osobnih podataka provoditi isključivo prema načelima Uredbe.

Osobni podaci:

Prema Uredbi, osobni podaci su – svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi („ispitanik”), a pojedinac ili ispitanik kako ga zove Uredba, čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno.

Obrada:

Prema Uredbi, obrada znači – svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo neautomatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.

Prikupljanje podataka:

Larix Plus d.o.o. prikuplja isključivo osobne podatke koje kupac upisuje samostalno. Podaci se prikupljaju registracijom za korištenje web kataloga te kroz dostupne web forme za primanje obavijesti (newslettera) ili kontakt sa zaposlenicima Larix Plus d.o.o. Prikupljanje podataka nužno je za pružanje usluga web shopa, naplatu i dostavu kupljenih roba i usluga te su oni prikupljeni temeljem uvjeta o korištenju.
Stvaranjem korisničkog računa i upravljanjem njime prikupljaju se podaci (ime, prezime, adresa e-pošte, poštanski broj, mjesto, adresa, telefonski broj)
Informacije prikupljene prilikom stvaranja korisničkog računa na web sjedištu Lutec Hrvatska (Larix Plus d.o.o.) koriste se na slijedeće načine:

• Ime, prezime, adresa e-pošte koristimo za identifikaciju korisnika i ponovni pristup internet trgovini.
• Adresa e-pošte koristimo za kontaktiranje s vama u slučaju nedovršene kupnje proizvoda, slanju obavijesti o dostupnosti proizvoda kojeg želite kupiti
• Ime, prezime, adresa e-pošte, telefonski broj, poštanski broj, mjesto i adresa koristimo za obradu i praćenje narudžbe, uključujući dostavu proizvoda na navedenu adresu
• Ime, prezime, adresa e-pošte, telefonski broj koristimo za upravljanje nesuglasicama u vezi kupnje

Svrha i uvid:

Osobni podaci koriste se isključivo u ranije navedene svrhe te će u postupku obrade biti dostupni vanjskim izvršiteljima obrade. Vanjski izvršitelji su renomirane organizacije iz EU koje Larix Plus d.o.o. angažira za izvršavanje eksternaliziranih funkcija, hostinga opreme i dostave. Pored toga, temeljem zakonskih obaveza, osobni podaci biti će dani na uvid i predstavnicima nadležnih zakonskih tijela.

Web kolačići:

Naše stranice koriste standardne web kolačiće. To su mali dijelovi koda koje vaš pretraživač automatski izvršava, a potrebni su za adekvatno prikazivanje sadržaja stranica na svim uređajima i bez njih korištenje stranica ne bi bilo moguće. Informacije koje se tako prikupljaju su informacije o vašem pregledniku i služe za pamćenje vaše lokacije na stranicama za slučaj da se sesija prekine, praćenju kretanja korisnika za unaprjeđenje funkcionalnosti stranica te poboljšanju vašeg korisničkog iskustva.
Kolačić koji prati vašu sesiju ostaje aktivan 45 minuta ili do gašenja internet preglednika.
Kolačići koje postavljamo kako bi smo poboljšali vaše korisničko iskustvo i koji omogućavaju podešavanje postavki prikaza na stranici internet trgovine ostaju aktivni 12 mjeseci ili do brisanja iz preglednika.
Pored ovih standardnih kolačića koristimo i Google Analytics. Kolačiće koji prate vaše ponašanje na stranici. Ovi kolačići pohranjuju informacije o načinima na koje posjetitelji koriste internetske stranice, uključujući broj prikazanih stranica, odakle posjetitelji dolaze i broj posjeta, a sve kako bismo pojednostavili korištenje naših stranica te osigurali najbolji doživljaj za vas. Više informacija o njima možete naći na http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html.
Napominjemo – web kolačiće moguće je obrisati korištenjem postavki vašeg pretraživača, a upute kako ih ukloniti možete pronaći korištenjem funkcije ‘Pomoć’ u vašem pretraživaču ili na stranicama proizvođača pretraživača.
Dodatne informacije o tome što su web kolačići, čemu služe te kako ih ukloniti iz najčešćih preglednika možete pronaći na vezi http://www.aboutcookies.org.uk/

Čuvanje i zaštita:

Osobni podaci biti će pohranjeni i obrađivani u zakonskom roku.
Larix Plus d.o.o. provodi adekvatne zaštitne mjere za zaštitu podataka, ali ne može jamčiti zaštitu bilo koje informacije tijekom prijenosa na ili sa Internet stranice te ne može biti odgovoran za radnje bilo koje treće strane koja takve informacije primi. Uvijek dajemo sve od sebe da bismo zaštitili vaše osobne podatke i nakon što ih primimo strogim postupcima i sigurnosnim značajkama trudimo se spriječiti neovlašteni pristup podacima. Kako prijenos podataka putem interneta nije sasvim siguran, ne možemo garantirati sigurnost podataka poslanih na našu stranicu. Svaki prijenos kao takav izvršavate na vlastitu odgovornost.
Molimo primite na znanje da niti jedan website nije 100% siguran, mi težimo u potpunosti zaštititi vaše podatke, ali ne možemo garantirati potpunu sigurnost. Pored toga, niti jedno računalo nije 100% sigurno od hakiranja ili neželjenog preuzimanja te preporučujemo da koristite sve dostupne mjere za osiguranje vlastitog računala i pretraživača.
U skladu s Općom EU uredbom 2016/679/EZ od 27. travnja 2016., Larix Plus d.o.o. ne dozvoljava registraciju osobama mlađim od 16 godina. Stoga ni jedan dio ovih Internetskih stranica nije dizajniran na način da privuče osobe mlađe od 16. godina.

Prava ispitanika:

Ispitanici imaju pravo na informaciju, ispravak osobnih podataka, njihovo brisanje te povlačenje privole.

Informacija, ispravak, brisanje – kako bi ste ostvarili svoje pravo na informaciju, ispravak netočnih podataka ili njihovo brisanje, molimo javite se na info@larix.hr. Vaš zahtjev biti će riješen u najkraćem mogućem roku.
Ispravak – kako bi ste promijenili netočan podatak, ulogirajte se vašim korisničkim računom i sami izvršite potrebne promjene.
Brisanje – kako bi ste zatražili brisanje svojih osobnih podataka, molimo javite se na info@larix.hr. Napominjemo da iako ste zatražili brisanje, obrisati ćemo samo podatke koje ne moramo čuvati temeljem ugovorne i zakonske obaveze. Vaš zahtjev biti će riješen u najkraćem mogućem roku.
Eksport podataka u standardnom formatu – po zahtjevu ispitanika mi ćemo u najkraćem roku sve vaše osobne podatke koje pohranjujemo eksportirati u xml format, te ih isporučiti klijentu. Zahtjev poslati na info@larix.hr.
Povlačenje privole – ako više ne želite primati naš newsletter, dovoljno je na dnu newslettera kliknuti na Unsubscribe/Odjava.

Rješavanje nesporazuma ili dodatna pitanja:

Kako bi ste riješili moguće nesporazume ili postavili dodatna pitanja, molimo koristite info@larx.hr.

Kontakt:

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na:
Larix Plus d.o.o.
Varaždinska ulica II odvojak 4, 42000, Varaždin
Hrvatska
Telefon: 042 379 479
e-mail: info@larix.hr

Dostava i isporuka

Kontakt:

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na:
Larix Plus d.o.o.
Varaždinska ulica II odvojak 4, 42000, Varaždin
Hrvatska
Telefon: 042 379 479
e-mail: info@larix.hr

Opis načina isporuke proizvoda

Narudžbu Larix Plus d.o.o. dostavlja u rokovima navedenima pod „Plaćanje je moguće jednim od sljedećih načina“. Dostava proizvoda vrši se putem kurirskih službi.

Larix Plus d.o.o. prije svake isporuke proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda.

Troškovi dostave

Dostava je besplatna za iznose kupnje iznad 500,00 kn. Do navedenog iznosa trošak dostave snosi kupac i isti iznosi 36,25 kn.

Larix Plus d.o.o. dostavu vrši unutar Republike Hrvatske.

Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

Ukoliko Larix Plus d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko Larix Plus d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Larix Plus d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Uvjeti prodaje

Lutec Hrvatska internet trgovina sve informacije potvrđuje pismenim putem (na mail), a ne usmenim putem kako ne došlo do nesporazuma prilikom komunikacije.

Predugovorna obavijest

Ovdje navodimo sve relevantne podatke o nama, robi i uslugama koje nudimo putem internetske prodaje, te bitnim odredbama ugovornih odnosa koje ćemo vam ponuditi u Ugovoru o prodaji koji ćemo zaključiti sa vama, ukoliko prihvatite našu ponudu i izvršite uplatu traženog iznosa, a sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o uslugama, Zakona o elektroničkoj trgovini i Zakona o obveznim odnosima.

Ponuda proizvoda i usluga

Sve robe i usluge koje Lutec Hrtvatska nudi navedene su na internet portalu rasvjeta.larix.hr. Uz svaki artikl ili uslugu navedeni su svi bitni podaci o njihovim karakteristikama, funkcijama i svrsi koju je naveo svaki proizvođač ili davatelj usluge koja se nudi. Uz svaki proizvod istaknuta je maloprodajna cijena.

Uvjeti LUTEC jamstva

Svi LUTEC proizvodi zadovoljavaju najviše zahtjeve kvalitete i podvrgnuti su strogoj kontroli kvalitete. Proizvodi su dizajnirani, proizvedeni i testirani u skladu s Međunarodnim i Europskim sigurnosnim standardima.

Lutec Hrvatska, (Larix Plus d.o.o.) će dati operativnu garanciju pod slijedećim uvjetima i odredbama:

  1. Jamstvo za LUTEC proizvode je 5 godina (2 godine za proizvode u rasponu solarne energije) i počinje s datumom kupnje.
  2. Jamstvo se odnosi na svu LUTEC unutarnju i vanjsku rasvjetu kupljenu u našoj web trgovini čija je ambalaža odgovarajuće označena. Izuzete su zamjenjive žarulje, baterije, starteri i ostali dijelovi i potrošni materijali. Proizvodi su zagarantovani protivh materijalnih, proizvodnig ili dizajnerskig grešaka u kojima je relevantno znanstveno i tehničko stanje u vremenu kada su proizvodi izrađeni.
  3. Lutec Hrvatska može ili popraviti ili zamijeniti proizvod ili kupcu vratiti povratnu cijenu. Stari proizvod zamijeniti ćemo novim proizvodom istog modela, tipa i kvalitete besplatno. Ako se kupljeni proizvod više ne proizvodi u vrijeme kada smo obaviješteni o pogrešci, isporučit ćemo vam sličan proizvod.
    Ne refundiramo troškove montaže i demontaže, troškove prijevoza i ostale troškove, poštarinu i slične troškove. Nadalje, jamstvo ne uključuje naknadu štete zbog prekida rada, gubitka dobiti i druge izravne i neizravne posljedične štete, izgubljenih troškova, troškova instalacije i uklanjanja instalacija, itd. Ne možemo biti odgovorni za oštećenja u prijevozu ili za gubitak paketa.
  4. Jamstvo se primjenjuje samo ako:
    – proizvodi se koriste kako je namijenjen
    – neće biti neovlaštenih prilagođavanja/modificiranja proizvoda od strane treće strane
    – proizvodi se održavaju i njeguju kako je određeno u uputama za uporabu
    – svjetiljke su montirane i ugrađene u skladu s LUTEC-ovim uputama za instalaciju
    – zamijenjene žarulje u skladu su sa standardima primjenjivim na takve zamjenjive žarulje i posebno su odobrene za namjeravanu uporabu (tipska pločica, upute za ugradnju/montažu)
    – na površinama proizvoda ne postoje znakovi kemijskih ili fizičkih oštećenja uzrokovanih nepravilnim rukovanjem (npr. upotreba neprikladnih sredstava za čišćenje ili oštrih predmeta)
  5. U slučaju jamstva ukoliko je svjetiljka kupljena na našoj web stranici obratite se Lutec Hrvatska (Larix Plus d.o.o.) ili izravno LUTEC Europe NV. Svjetiljke kupljene u drugim web trgovinama ili poslovnicama možemo preuzeti, ali taj trošak dodatno naplaćujemo. Osim ukoliko svjetiljka nije kupljena direktno od strane glavnog LUTEC dobavljača za EU.
    Distributer/prodavatelj i/ili LUTEC Europe NV moraju biti odmah obaviješteni o bilo kojoj manjkavosti/neispravnosti, najkasnije u roku od 30 dana nakon što je greška otkrivena, jer u protivnom nećemo odobriti zahtjev. Kako biste podnijeli zahtjev pod jamstvom, pošaljite dokaz o kupnji, uključujući datum kupnje i oznaku proizvoda.
  6. Prava na zakonsko jamstvo ne utječu i primjenjuju se uz ovo jamstvo. Isto se odnosi na potraživanja prema prodavaču.